Tema: Re: ? Leidimai ... Stiklinant balkona
Autorius: <arturas@langucentras.lt>
Data: 2009-06-10 23:38:21
      balkonas  2004.04.02 15:59
      Sveiki,

      istiklinome laiptines balkona, kuris turi bendra siena su musu butu.
      Siaurine puse, tad kenciam nuo vejo, lietaus ir pan.
      Kazkuriam is laiptines gyventoju nepatiko ir jis pasiskunde Teritoriju
planavimo ir statybos valstybines prieziuros departamentui.

      Gavome rasta, kad pagal LR statybos istatymo 2 str. 20 d. balkono
istiklinimas prilyginamas kapitaliniam statinio remontui, todel turime
pateikti suderinta projekta bei leidima statybos darbams vykdyti.

      Klausimas?
      Ar is tiesu balkono istiklinimas yra kapitalinis statinio remontas?

      Aciu!

            1. ?  2004.04.02 16:03
            Ar tik nepainioja balkono su lodze?

            2. Zilvinas /Juf!  2004.04.02 19:05
            LR Statybos istatymo 2 str.:
            <...>
            20. Statinio kapitalinis remontas - statinio remontas, kai:
            <...> is dalies keiciama statinio fasadu isvaizda (keiciama
dalis fasado elementu ar irengiami papildomai nauji elementai - balkonai,
durys, langai, architekturos detales, keiciama susidevejusi statinio isores
apdaila i tokio pat tipo kaip buvusi ar i kita apdaila); <...>

            21. Statinio paprastasis remontas (atitinka Civilinio kodekso
savoka "einamasis remontas") - statinio remontas, kai: atliekami statinio
isores ir vidaus konstrukciju bei kitu statinio elementu remonto darbai -
<...> nezymiai keiciamas statinio fasadas (atnaujinama fasado apdaila,
istiklinamos gyvenamojo namo atskiru butu lodzijos, balkonai, pakeiciami
butu ar kitu patalpu langai, durys, vedinimo angos nekeiciant kiekvieno is
ju matmenu daugiau kaip 10 procentu), <...>

            Mano manymu, tai, ka paminejote - labiau paprastasis, negu
kapitalinis remontas.

            3. baristeris  2. Zilvinas /Juf!  2004.04.03 23:26
            Situacija diskutuotina, nes formaliai - keiciama statinio fasado
isvaizda, o 21 d. numato tik gyvenamojo namo atskiru butu lodziju ar balkonu
istiklinima. Ginco atveju balkonas (ar lodzija) butui nepriklauso.
            Taigi, kai Statybos inspekcijai kas pasiskundzia - baudzia, kai
ramu - nemato. :)

            4. balkonas  2. Zilvinas /Juf!  2004.04.05 09:37
            Dekoju Jums labai, Zilvinai ir Baristeri.

            Gal kartais zinote, pagal ka ir kaip Statybos inspekcija
baudzia.

            Nejaugi neprivalu rupintis bendru balkonu?

            5. baristeris  4. balkonas  2004.04.05 15:12
            ATPK 159 str.
            Rupintis galima, tik reikia pasirupinti leidimu bei projektu.
Del visu piktu kaimynu :)))