Tema: Re: ? Leidimai ... Stiklinant balkona
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-10 23:46:02
STR Gyvenamieji Namai gal reiktu paskaityti ?

82. Pastatuose, kurių aukščiausio aukšto grindų paviršiaus altitudė skiriasi
nuo gaisrinių mašinų privažiavimo paviršiaus altitudės ne daugiau kaip 26,5
m, leidžiama įstiklinti namų balkonus bei lodžijas. Įstiklinimo konstrukcijų
apatiniai elementai turi būti ne žemiau kaip 1 m nuo balkono ar lodžijos
grindų paviršiaus, aukščiau esantys – išdėstyti ne mažesniais kaip 1,2 m
atstumais. Šių konstrukcijų elementų minimalūs išdėstymo atstumai
horizontalia kryptimi – 0,7 m. Įstiklintuose balkonuose ir lodžijose langai
turi būti atidaromi.

Kiek girdejau kai kurios savivaldybes bande pacios reglamentuoti shita
bardaka. Nelabai kas gavosi buten del tos priezasties, kad statybos leidimo
kaip ir nereikia.