Tema: Re: Saldytuvas
Autorius: kef
Data: 2018-04-23 09:48:19
Pameravau nauja LG su deklaruojamom 178 metiniu. Prie -18 saldiklio +6
saldytuvo prisuka 0,5-0,6kWh per para. Kompresorius daznai isijungia, bet
srebia tik apie 35W. Ten dar antifrostinis kaitintuvas yra, 200W. Nezinau
kaip daznai jis isijungia, kelioms minutems tik neaisku kiek kartu per para,
idomu kiek sriebtu be antifrosto...

"bzik"  wrote in message news:pb9qcv$e67$1@trimpas.omnitel.net...

taip. Tarkim didelis senas šaldytuvas. Kompresorius neekonomiškas, 300W.
Ištisai veikdamas per parą jis prisuks 7,2kWh. Bet kur kas realiau, kad
galingumas mažesnis ir jis veikia daugmaž normaliai. Du ne pirmos
jaunystės šaldikliai (bendrai apie 450l), stovintys šiltoje patalpoje,
man prisuka apie 1,1kwh per parą.