Tema: Re: Saldytuvas
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2018-04-18 09:50:05
Nuo vakar kiekviena karta isijungdama po valanda uzia, kad prisaldytu,
ir jos burbuliavimai labai jau paanksteje. As speju, kad kompresorius
ima mirti, nes nei kamera apserksnijusi, nei ka. Siaip, jei nevertinti
triuksmo ir motoro barskejimo, tai visai neblogas gaminys ir as gal net
i kita ziureciau, bet paskaiciau atsiliepimus, kad nauja snaige arba
greit sugenda, arba labai triuksminga ir garsus skleidzia, tai mastau ja
isbraukti is saraso, nebent kas irodys kitaip.