Tema: Re: Saldytuvas
Autorius: kef
Data: 2018-04-19 13:00:44
Del 10kWh nesamone. Veikiantis nuitinio saldytuvo kompresorius kokius
150-180W naudoja max. Tiek kiek rasai per para niekaip jam nesusersi.
Keiciama snaige 2003 su ledejimu saldytuve ir lektuvo garsais jama pagal
matuokli ~5,0kWh per 5 paras. Jei jau suveikia termostatas ir issijungia
pasiekes uzduota temperatura, tai belekoks saldytuvas maximum bus kokie
2kWh/para.

"Julius"  wrote in message news:pb9hmk$61n$1@trimpas.omnitel.net...

fenix <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in message:
> [...]
Kaulinėm gumom ir sąnaudom 10kWh per parą...

--
Storas