Tema: Re: agento komisiniai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-04 12:03:10
Tai tau tada reikai ne agento, o grynai technninio darbuotojo. Bent jau as
toki klausima bandyciau spresti su kokio draugo, gimines, galiausiai samdyto
zmogaus pagalba. Nezinau kokios ten vertes turtas, bet net jei uz 10
parodymu sumokesi 200 EUR, ir dar 50 EUR uz paatstovavima pas notara, gal
tai bus daug pigiau nei agentas?

"ru"  wrote in message news:pa241p$hkh$1@trimpas.omnitel.net...

Mano atveju ne variantas. As per toli, kad pats pardavineciau,
nepriskraidysiu pabendrauti/buta parodyti kiekvienam smalsuoliui.