Tema: Re: agento komisiniai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-04 11:10:21
Tie kuriems reikia makaronu, patys tuos agentus susiranda. As dabar nama
nuomoju, kazkokia mistika. Skelbimas kabojo pora menesiu ir aruode ir
domopliuse, o klienta atvede agentas, kuris is ju pasieme menesio imokos
komisinius (norejo ir nuo manes - bybio). Pasirasius sutarti klientu ir
paklausiau - o kodel aruode bent nepaziurejot? Ai, nezinau...

"eSSas"  wrote in message news:pa20qh$ebv$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevi?ius <linasNONONO@lekiam.lt> wrote:
> Man geriausiai padeda atsijoti dvieju salygu iskelimas - aruodas,
> domoplius
> mano ir neduodu monopolistiniu teisiu pardavimui.

Bandyta. Tu gal nepatikesi, bet klienturai labiau reikia agento kabinamu
makaronu, nei savininko pasakojamos teisybes. Kazkas turetu but su
psichologija, bet gilintis nesinorejo.

Didziausias issukis - sukurti agento motyvacija. Tikra. Tada neskauda nei
skelbimu vieta, nei ekskliuzyvines teises