Tema: Re: agento komisiniai
Autorius: tas kurs virshija
Data: 2018-03-29 22:50:58
Na, jei pardavimas sunkiai eina, tada visai logiska ir kaina mesti, ir
lankstesniam buti. Siaip ar taip, brokeris yra NT ekspertas, dirbantis
tikrai ne vien prie mano objekto ir uz 2000 eur turetu tikrai deti visas
jegas, kad islauzti klientui tinkanti rezultata. Juk butas tai ne koks
prabangus dvaras su sraigtasparniu aikstele ir prie jo tikrai nera
dirbama visa laika visa diena.