Tema: Re: Malkø skaldykliø patirtis
Autorius: Saulekas
Data: 2018-03-06 23:10:14
Senais laikais per darbu pamokas mokydavo darbu saugos, kad niekas negali
tabaluoti, maskatuoti, klebetuoti ir balmatuotis jeigu dirbi su elektriniu,
ar kokiu kitokiu irankiu :) Turi rubai ir visa kita buti tvarkingi ir
pritaikyti.
Su kirviu zmones sugeba irgi pirstus, kojas prakirsti, ar nukirsti.
Su peiliu isipjauti, su automobiliu prisiskraidyti-bevaziuojant.
Kaip sakant yra kaip yra. Viskas imanoma.