Tema: Re: Malkų skaldyklių patirtis
Autorius: Saulekas
Data: 2018-03-06 20:49:10
As tai kugines dvi padares esu, tevukui ir sau, viena 5.5kW kita 2.2kW.
Na darbas tikrai eina kaip vejas, tik spek. Dar ateiti prie traktoriaus
kugine pagimdysiu, ant darbinio veleno.

Ta kur 2.2kW tai eina is vienfazio tinklo per daznio keitikli is 1F-230V
 >3F-230V. Tik variklis buvo 1500 abarotu 4poliu, tai posilpnis, teko surasti
1000 abarotu 6poliu, tai kur kas geriau, o jeigu dar 600 abarotu su 8
poliais tai butu visai zveris :))

O esu girdejas kad reikia spausti jega kalade i ta kugi kad pagautu, tai
manau kad kugis lievas, ar kazkas negerai su kugiu. Maniske tik prilieti ir
pati vynioja kai paselus.
Del galingumo tai varikliai dar turi netik apsukas, bet ir sukimo momenta,
tai reikia kuo letesniu apsuku-tuo daugiau jegos.

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/kugine-malku-skaldykle-24294337.html

http://malkuskaldykles.lt/