Tema: Re: Malkų skaldyklių patirtis
Autorius: bzik
Data: 2018-03-06 08:31:07
pats nenaudoju, bet aplinkoj yra dvi. Viena kūginė, kita hidraulinė.
Kūginė dirba gerokai greičiau, bet su ja sunkiau, nes reikia fiziškai
stumtelt malką. Darbas reikalauja dėmesingumo. Jokių apribojimų
gabarituose. Tiesa, variklis trifazis ir pati namudinio surinkimo.
Hidraulinė horizontali. Lėta. Naudoja pensininkas, kuriam nėra kur
skuba, o kirviu jau sunku.
Jei reiktų man, rinkčiaus kūginę. Nesirinkčiau hecht. Jų atveju ar 4 ar
5 tėra kiniečio užrašai  - puiki patirtis su gausiau stumdomais
generatoriais, kur 5,5 ant korpuso virsta iki 3,5 realybėj be apkrovos
ir su apkrova 230V pavirta į 200V.