Tema: Re: geokat silumos siurbliai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-02-26 21:55:22
On Mon, 26 Feb 2018 17:24:41 +0800, vaidotas p wrote:

> vasar?, tai kaip ir ai?ku, kad gruntui reik leisti "pails?ti", kad po
> ?eme nutirpt? ledai. Tada vasarai boileris turi bˆxti su tenu arba
> susimontuoti lauke saul?s kolektori? vandeniui.
> Oras-vanduo nenoriu d?l lauko bloko keliamo triuk?mo. Ir kaip ir min?jai
> d?l prastesnio COP.
> v.

Svarbiausia, kad grezinys butu imerktas i pozemini vandeni. Pas mane per
5 metus grezinys pavargo. Todel pas mane nustojus ciklui, kurio pabaigoje
is grezinio ateina nedidelis pliusas, cirkuliacinis siurbliukas prasuka
15 minuciu, kad pernesti siluma is pozeminio vandens. Taip grezinyje
temperatura pakeliama keliais laipsniais.
Dar nustatyta, kad is grezinio ateinant maziau nulio, SS issijungtu.
Tuomet 15 minuciu regeneruoja grezini i pliusa.Bet issijunges buvo karta
metuose kai buvo isalusios grindys.del to, kad saule buvo prikaitinusi ir
SS buvo issijunges beveik savaitei