Tema: Re: geokat silumos siurbliai
Autorius: vms@centras.lt
Data: 2018-02-23 10:04:12
> sveiki,
> gal kas turit pas save geotermini su lietuvisku geokat silumos siurbliu?
> Kaip servisas geokat'o, aptarnavimas? Patenkinti sildymo sistemos
> veikimu? Kaip triuksmingumas? Bendrai atsiliepimai?
> vaidotas

SS tera kelios detales. Visa jo verte yra automatikoje. Pavyzdziui iki
siol absoliuti dauguma naudotu glikoliu sensta ir netenka savo savybiu.
Pavyzdziui man prie ateinancio is kolektoriaus nulines temperaturos
glikolio SS automatiskai issijunge ir parase kodel. Tuomet as padidinau
cirkuliacinio greiti, kad glikolis negaletu uzsalti ir rimtai sugadinti
SS. Kai SS buvo pastatytas tai ir prie -5 neissijungavo. Glikolis turi
atlaikyti 18 laipsniu salcio. Tiek jis atsaldomas kai is kolektoriaus
ateina nulis. Sitas teiginys is lubu, bet kad suvokti problema, kad
automatika turi saugoti SS.