Tema: Re: geokat silumos siurbliai
Autorius: Julius
Data: 2018-02-24 14:21:44
"vaidotas p" <v@p.lt> Wrote in message:
> o ar yra rekomendacijos kas kiek laiko reikia keisti glikoli sistemoje?
Girdėjau, kad kas 5 metai. Ir tada vėl išlaidos.
Oras vanduo Panasiaus pas mane paleistas lapkričio trečią, 140 m2
 name, 18C palikydamas sunaudojo per 3 mėm. 1100kWh. Per
 paskutinių dienų šalčius(tą naktį registruota temperatūra -21C)
 panasius generavo santikiu 2,32.
Geoterminis būtu kiek geriau, bet kai pavasari lauke bus +5C, jis
 generuos energiją iš -5. Gruntas bus "pavargęs". O ir ruošti
 karštą vandenį iš gruntinės temperatūros vasarą, kai lauke rimtas
 pliusas, yra nelabai racionalu.

--
Storas