Tema: Re: dujos balionais sildymui
Autorius: Zanas
Data: 2018-02-09 12:47:39
Klases namo nezinau bus turbut zemiausios pasiltintas dar nepilnai
(stogas ir pripusta i sienas), 80kv, iseina i men apie 4-6 21kg
balionai, duju katilas 5kw perdarytas vandens sildytuvas, valdau su
esp8266, lpg 1kg = 0.53m³, gaunasi apie 11m³ balione.
nu tai mazdaug 44-66 i men, rusys taipat sildomas.