Tema: Re: Q:dujos balionais sildymui
Autorius: Zanas
Data: 2018-02-08 15:26:06
pas mane lyginai tas pats, tik dariausi pats.
spinta metaline lauke rakinama 6 balionai tie dar raudoni seni,
dideliuosia padidintos talpos dujos iseina brangesnes
kazkodel(skaiciavau), rudeny kol iki 0c galima keistis i
propanas/butanas, kadangi bunatas zemiau nulio negaruoja, tai tenka prie
minusines temp keisti balionus vien i propaninius jie siek tiek brangesni.
saurida lyg kazka gatavo siulo, bet kiek domejausia pries darydamas,
iseina gerokai brangiau, ir pati sistema nera pigi, tie pakeitimai irgi
kainuoja brangiau negu kad pats keistums.