Tema: Re: Dujininkų kontaktų
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-09 20:37:33
Aš truputi nesuprantu kokie reikalavimai klojant vamzdį po betoninėm
grindim? Kišama visą į vedinamą kanalą (tipo nedegų vamzdį), ar jį
tiesiog užkast po viskuo ir čia jau laikoma "negali patekti po
grindimis"? Dar vis su dujininkais aiškinuos, bet noriu bent įsivaizduot
kaip tai daroma, kad kitus darbus planuoti atitinkamai. Pas mane gaunas
~9 metrai po grindim ir visi viduj.