Tema: Re: Dujininkų kontaktų
Autorius: liteonas
Data: 2018-01-22 11:17:38
o ar galima duju vamzdi kloti po grindimis ? klausimas butu kaip ir
aktualus - nereiketu vamzdi tiesti palei nama, galetu per pamata po
grindimis nueiti iki vietos...
Kol kas ESO tik ruosiasi atvesti dujas prie sklypo ribos

"cD-r0m"  parašė naujienų news:p3thq8$38b$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū! Kiek kas kainavo?

Ten esmė, kad remontas truputi iš kito galo daromas :) O realiai noriu
užbetonuot grindis, ir tai numatom padaryti prieš langų atkasimą. Jei
įmanoma išvengti vamzdžio matomoj vietoj - bus labai gerai.

On 2018.01.19 20:28, Nioka wrote:
> Man darė "Vilniaus inžinerija" visus dujų įvedimo darbus. Taip pat ir
> projektą, pridavimą.
> Nelabai įsivaizduoju, ką reiškia "įvesti dujų vamzdį grindyse". Kas po to
> tą
> vamzdį pridavinės ESO?
> Kas tęs kažkieno neaišku kaip padarytus darbus? Su dujomis geriau daryti
> viską iki pridavimo, pajungimo.
>
> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 16775 (20180122) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com