Tema: Re: Dujininkų kontaktų
Autorius: Nioka
Data: 2018-01-20 10:55:37
Apskaitos dėžės pastatymas su dujų atvedimu iki jų ir paleidimu ~560€, lauko
tinklai su proj., visais kasimo darbais ir pridavimu ~1000€, vidaus tinklai
(2 dujinėms plytelėms ir dijiniam katilui)  su proj. ir pridavimu ~1300€.
Čia kaina didelė, nes trys taškai, ir daug vamzdžių vedžiojimo, iš rūsio į
1a.
Kaip suprantu, tau reikia įvadinio vamzdžio?