Tema: Re: [+/-] LIDL MAG suvirinimo aparatas
Autorius: Arj
Data: 2018-01-25 15:24:23
toli grazu ne visada pasiteisina, bent mano atveju. va kokia drele
nuomotis - uz dienos nuoma trecdalis einhell dreles iseina. Jei pridet
vazinejimus pirmyn atgal (o jei dar nuoma toli), stovejima eilej,  laiko
planavima, tai buna kad pimpis su ta nuoma gaunasi. Aisku jei reikia kazko
rimto/sudetingo, tai jo, nuoma geras variantas, bet ne visada.

"bzik"  parašė naujienų news:p4cie5$fdh$1@trimpas.omnitel.net...

jei reikia tik vienkartinės trumpalaikės f-jos, yra įrankių nuoma.  Kur kas
efektyviau, nei pirkt piguvą. Kiek turėjau einhel, ferm ir pan., nė vienas
nepasiteisino net mėgėjiškiems poreikiams.

"Arj"  wrote in message news:p4cfjh$cun$1@trimpas.omnitel.net...

cia jei megsti dirbti ir tai hobis.
O jei tiesiog reikia kazko, kas atliktu kazkokia funkciaj karta-kita - TCO
(total cost of ovwnership) visada yra gerokai geresnis piguvos. Pas mane yra
visa eile istoriju is serijos - prireike irankio, tarkim slifuoklio - is
gariunu paimta pirma normaliau atrodanti piguva, nuslifuota kas reikia, tada
irankis kazkam paskolintas-perskolintas, kol po 5metu kai jo vel prireikia,
suzinai kad jis kazkur pas kazka jau biski nuo pastoliu nukrito ar panasiai.
Butu firminis - butu gaila, o kai koks einhell'is uz pigai tik nusistebi
kiek daug jis sugebejo dagyventi.

"Sail"  parašė naujienų news:p4cegc$bvh$1@trimpas.omnitel.net...

Na nesakyk. Nusiperki brangesni iranki - islaidos pasimirsta greitai.

O dziugina kiekviena karta kai i rankas paimi.
Atsiperka moraliskai su kaupu.

Va kai piguva rankon paimi, visada jauti, kad fufliakas, ir is bedos
naudoji, nes ner ka daryt. Ir taip kiekviena syki.