Tema: Re: [+/-] LIDL MAG suvirinimo aparatas
Autorius: Sail
Data: 2018-01-25 14:04:41
Ta irgi zinau. Su eihelio didele bulgarke ir pamatus pjausciau, ir sildoma
sienele zidiniui staciau. Pakeitus guolius dirba iki siol. Darba padaro.
Atsipirko su kaupu.

Bet nu svolacius nedziugina taip kaip turetu, nors tarsi viskas ir tvarkoj
tvarkoj butu.

Tuo tarpu nusipirkau maktos  tiesini pjukla, pagal kainos/poreikio santyki
neatsipirks niekada, pritaikymas tik gan siauram darbu ratui.

Uztat sgrebnai padarytas, paimi dirbt - kaifas.

O bet taciau kadangi kaifo gyvenime lieka vis maziau, kodel saves
nepradziugint eiliniu zaisliuku?

Cia kaip ir su maistu, vieniems tai malonumas ir hobis, kitiems tai viso
labo budas nenumirti.