Tema: Re: [+/-] LIDL MAG suvirinimo aparatas
Autorius: Arj
Data: 2018-01-25 13:38:25
cia jei megsti dirbti ir tai hobis.
O jei tiesiog reikia kazko, kas atliktu kazkokia funkciaj karta-kita - TCO
(total cost of ovwnership) visada yra gerokai geresnis piguvos. Pas mane yra
visa eile istoriju is serijos - prireike irankio, tarkim slifuoklio - is
gariunu paimta pirma normaliau atrodanti piguva, nuslifuota kas reikia, tada
irankis kazkam paskolintas-perskolintas, kol po 5metu kai jo vel prireikia,
suzinai kad jis kazkur pas kazka jau biski nuo pastoliu nukrito ar panasiai.
Butu firminis - butu gaila, o kai koks einhell'is uz pigai tik nusistebi
kiek daug jis sugebejo dagyventi.

"Sail"  parašė naujienų news:p4cegc$bvh$1@trimpas.omnitel.net...

Na nesakyk. Nusiperki brangesni iranki - islaidos pasimirsta greitai.

O dziugina kiekviena karta kai i rankas paimi.
Atsiperka moraliskai su kaupu.

Va kai piguva rankon paimi, visada jauti, kad fufliakas, ir is bedos
naudoji, nes ner ka daryt. Ir taip kiekviena syki.