Tema: Re: Pasigirsiu
Autorius: bzik
Data: 2018-01-24 15:11:26
pas mane kas 3m. iš degimo kameros sušluoja gerą saują brudo. Tuo pačiu
vizualiai ir servisinius pranešimus pratikrina.
Junkers kondensacinis dirba 10m. non-stop. Tikiuosi dar bent kokius 5
tarnaus. Jei keist kas 7, turbūt nesivarginčiau. Dabar ramiau jaučiuos
susimokėdamas kas kelintą vasarą.

"Zaba"  wrote in message news:p49oqg$7vd$1@trimpas.omnitel.net...

Po triju metu eksploatacijos (pirma kart dariau tech. profilaktika) buvau
pasikvietes igaliota meistreli Junkers'o, atidare, apziurejo degimo kamera,
elektroda ir t.t. prapyle vandeniu ir pasake, kad ir taip viskas grazu buvo
nieko daryt nereikejo ir pasake, kad cia yra biznis ir paeme 50 eur
pridurdamas daugiau neleisk be reikalo pinigu... Santechniko nepklausiau -
tiesa sake, po 7-10 metu keisi katila bet kokiu atveju ir be isgalvotu
profilaktiku.