Tema: Re: Pasigirsiu
Autorius: bzik
Data: 2018-01-22 13:32:26
dar neapsisprendžiau. Gal amerikoniškais, gal pramoniniais. Reikia ilgam,
tai labiau žiūriu į gamintojo pažadus nei kainą. Ploto apie 150m2 +
pakalimai, apvadai ir pan. Jei dabartine ryškia, tai litras €14-17. Jei
keisiu spalvą, bus keliais € pigiau.
Reiks keliolikos litrų chemijos dumbliams nuvalyt. Kažkur reiks apšveist ir
pradėt nuo impregnanto ir grunto. Dar visokios apsauginės plėvelės,
juostelės, teptukai.

"Cliff"  wrote in message news:p44e83$42r$1@trimpas.omnitel.net...

cia kokiais nano dazhais dazysi?? paskuitnikar daziau tikurila , viso
didelio kibiro uzteko namui, kainavo dar prie lito 600:)
ps. pirkta ne is senuku, ty kibiras didelis :)

"bzik"  wrote in message news:p446nk$sq9$1@trimpas.omnitel.net...

nepavydėk :) Pas mus įprasta skaičiuot pavienes eilutes, o ne visą turto
išlaikymą.
Pvz. vasarą reiks dažyt namą. Apie €500-600 nuguls ant sienų. Šilčiau nuo to
nebus. Dar apie €130 stiklo paketų keitimui, nes išsisandarino. Gal reiks
dujinį katilą pravalyt, kas apie €100, terasą alyvuot ir t.t.

"Silencer"  wrote in message news:p3tg68$1t9$2@trimpas.omnitel.net...

Pavydas ima... man tiek irgi viskas iseina uz 42 kv.m. buta (sildoma
dujomis)