Tema: Re: Pasigirsiu
Autorius: bzik
Data: 2018-01-24 11:30:38
per paskutinius 3m. daugiausiai mokėdavau sausio mėnesiais. Max prisukau 500
kwh ir sumokėjau €56. Sąnaudas padidindavo pliuso palaikymas pusrūsyje
ūkiniam pastate. Kitais žiemos mėn. iki €45. Žiema lauke pusę dienos
apšvietimas (per visas >100w), namie 2 šaldikliai ir šaldytuvas. Nuolat
siurbia dujinis katilas, siurbliukai.  Kasdien indaplovė ir gan gausiai
naudojama viryklė/orkaitė. Skalbimo mašina ir džiovyklė savaitgaliais. 51"
plazma mažiausiai po porą val. dienai. Pagal vasarą, kai ilgam išvažiuojama,
spėju, 150-200 kwh yra būtinieji ūkiniai el. poreikiai. Kita dalis susidaro
iš veiklos, apšvietimo.

"Doncius"  wrote in message news:p49ir5$2vr$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir as nesuprantu, pas mane elektra irgi kas men po 50-70eur. Sildymas
dujom dar 140eur. 110m2, 10m senumo namas, namuose 22-23 laipsniai.
Pagal mane, tai cia pigu.