Tema: Re: Grindinis+radiatorinis šildymas
Autorius: bzik
Data: 2018-01-19 11:47:49
taip. Gal tik dėliojant iš atskirų dalių jis pigesnis (nežinau kiek tikra
akcijinė kaina).

"cD-r0m"  wrote in message news:p3sahr$qe$1@trimpas.omnitel.net...

Tai čia iš esmės ir yra šitas kosminis laivas?:
http://www.elmitra.lt/grindinis-sildymas/pamaisymo-mazgai-grindiniam-sildymui/temperaturos-valdymo-mazgas-kermi-xnet-standard-ecm-grindu-sildymo-sistemai.html

Arba nesupratau pasakojimo ir reikėtu schemos :)