Tema: Re: Grindinis+radiatorinis šildymas
Autorius: Sail
Data: 2018-01-19 10:52:35
Pagal detales - tas pats, t.y. detales tokios.  Tik man kazkaip atrodo kad
arba termogalva cia atvirksciai pajungta arba variklis ne toj vietoj, bet
tkriausiai klystu.

Variklis varineja termofikata per grindis, termogalva uzdarineja i rata
paduodama karsta vandeni, o termogalvos jutiklis ant paduodamo grindinio
rato vamzdzio (nes stabilizuojam paduodamo vanens temperatura)