Tema: Re: Grindinis+radiatorinis šildymas
Autorius: bzik
Data: 2018-01-19 09:41:07
taip, tokiu principu be problemų 10m. veikia ir pas mane.
Vienintelis reguliavimas, jei rimčiau šąla, padidint paduodamo vandens t ir
siurbliuką perjungt į aukštesnę pavarą.
Katilas dujinis. Patalpose davikllių nėra, plius juos trikdytų buržuikė.
Katilas dirba pagal lauko t, laikrodį ir termofikato nustatymus.

"Sail"  wrote in message news:p3s45g$qi0$1@trimpas.omnitel.net...

Nahren nereikia tokiu kosminiu laivu.

Grindu ir radiatoriu yra du atsikiri termofikato ratai.

Ukiskai daroma taip -  Ant vamzdzio, paduodancio termofikata i grindu rata
dedama termogalva, o jos temperaturos jutiklis dedamas ant grindu rato
isenancio vamzdzio.

Jei grindu rato iseinantis termofikatas saltesnis nei uzduota su termogalva,
ji prasiveria ir paduoda karsta vandeni i rata, kuris pasimaiso su
griztanciu termofikatu is grindu ir gaunasi norima paduodamo temperatura.

Pigu ir patikima. Pas mane veikia taip jau daugeli metu.

Sistema zinoma nepriklauso nuo lauko temperaturos, bet grindys inertiskas
daiktas, tai kaip ir px.