Tema: Re: IĆ°traukimo ventiliatorius
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-05 22:57:09
Klausimas šiaip logiškas, nes iš buitinės pusės kalbant - kompo aušinime
rezultatai skiriasi ar pūsi į radiatorių, ar iš jo siurbsi. Perpūtus
ganėtinai tankų radiatorių atšokęs oras mažina efektyvumą. To su
siurbiančiu kiek žinau padaryt nesigauna.

Visgi man šita teorija neaiški pasidaro, kai reikia "aušinti" ne patį
vamzdį, o tai kas prieš jį.