Tema: Re: Ištraukimo ventiliatorius
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-01-05 07:24:51
Linksmai: Noriu masinos. Kokia pirkt, kad Akropolio sankryzoje, startuojan prie sedynes prispaustu?

Rimtai: kvapu pasalinima apibrezia ventiliatoriaus sukuriamas oro isretejimas kvapu pasalininmo zonoje. Tad ir gaunasi-kuo didesnis kvapu "paemimo" antgalis-tuo nasesnis ventiliatorius reikalingas. Plius-butina ivertinti kokiu atstumu nuo istraukėjo antgalio
 zadi persti, koki "kvapu" srauta paduosi ir netgi i kuria puse.
Galingumas-tai dar ne viskas. Daug priklauso nuo sparnuotes. Pats esu mates buitiniu tuliku ventiliatoriu stenda: trys vertikalus permatomi  120mm plastikiniai vamzdziai, kuriu apacioje skirtingu firmu, vienodos galios ventiliatoriai. Ijungus putimo rezimu-i vamzdzius imetami teniso kamuoliukai. Nusistovejes ju aukstis vamzdyje rodo, kuris ventiliatorius geriau "pucia" Skirtumai dideli  :)

Reziume-jei tiesiai virs virykles sumontuota istraukiamasis "grybas" , kvapus gali dar tiketis speti surinkti, taciau jei pabezdesi toliau nuo orkaites-praktiskai neimanoma buitinemis salygomis pagaut ir istraukt kvapus akimirksniu.

Ir dar: kuo geresne ventiliacija-tuo didesni silumos nuostoliai