Tema: Re: DVB-T antena ant trobos
Autorius: qwerty
Data: 2018-01-05 13:54:09
Na normalaus as turejau minty kabelio :)
Gali buti, kad pakas to 4G, taciau ir ta reiks papildomai turbint. Del namo
ipatumu viduje rysio nelabai yra, jau dabar svarstau kazkokia isorine antena
kabint ant namo internetui...

"Vytautas"  wrote in message news:p2nk1d$sv8$1@trimpas.omnitel.net...

o kas yra normalus internetas? pas su tele2 ziuriu telika. ir kuo gerai
ziurint koki x fakturiu ir kitas populiarias laidas - reklamos prasukimas
(zinoma pradeti ziureti reikia kiek veliau)