Tema: Re: DVB-T antena ant trobos
Autorius: qwerty
Data: 2018-01-05 10:01:29
Panasiai, bet siek tiek kitaip.
Bendrai paemus pacio TV ziurejimo namie yra tikrai nemazai, taciau didziaja
dali sudaro parsiustas turinys ziurimas is NAS. Vis dar saziningai ziurau
F1, taciau dazniausiai velai vakare normalu HD vaizda su normaliu
komentavimu. Filmu irgi daug ziurim, taciau visi parsiusti. O kur dar
serialai... Tik laiko truksta. Zodziu paprastos eterines tv per akis.

"Exx"  wrote in message news:p2n9f8$gp9$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.01.05 08:20, qwerty wrote:
> Nera normalaus interneto. Kitas dalykas, pas mus tv mazai ziurima. As
> kokia panorama pavepsau ar sporta ka rodo, seimyna visokiu faktorius ar
> muzikines kaukes. Todel papildomai moket uz ja nera noro.
> Bute buvau paemes pries kuri laika dar galos priedeli nemokamai menesiui.
> Tai grazinau, nu nera poreikio...

Visiskai teisingai, siais laikais DVB-T + greitas inetas, viskas ko
reikia siuolaikiniam zmogui. Reikia dokumentikos, rusu dramu, melodramu,
muzikos ar dar kazko?? Jums i pagalba ateina u'tubas...