Tema: Re: svetimos klaidos (KB)
Autorius: android
Data: 2017-12-30 09:19:50
buvo ir man taspats su tuopaciu 2013m rudeni garaze.
Apsivijo aplink koja, supjauste kelnes, prisispaude prie kojos auksciau kelio ir isikirto dantim i
kojos mesas. Todel sustojo suktis. Todel as turejau 1 sekunde sureaguoti, pasiekti jungikli ant
bulgarkes ir isjungti.
Kelnes teko ismesti, nes nupjove perimetru, i koja isikirto negiliai ir venu nepasieke. Jodas,
perrisau bintu is masinos vaistineles ir nuvaziavau namo  :)
Aisku, liko vyriski randai.