Tema: Re: svetimos klaidos (KB)
Autorius: js
Data: 2017-12-29 23:56:10
As irgi i Worx kluba stosiu :)
Pernai pirkau truputi galingesni
https://www.amazon.co.uk/dp/B00MYZHWAK/ref=pe_385721_37038051_TE_3p_dp_1
Man rodos kazkas is naujienu grupiu ir parode. Kainavo apie 60 svaru. Ir
tai yra pakankamai nedaug palyginus su kitais gamintojais. Siaip labai
naudingas aparatc. Galybe kartu gelbejo vietose kur neprieit nei su
lobziku nei su rankiniu kreizu. Tikrai nesedi be darbo.
Nedidelis minusas yra rankenos ergonomika, nera labai patogu. Vizualiai
tik pas DeWalt'a matau gera/patogia rankena. Aisku kaina skiriasi kartais.