Tema: Re: truputi del xiaomi roboto pirkimo.
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-08 14:18:08
On 2017-12-08 14:12, Tomas wrote:
> O kažkas rimtai naudojasi savitarnos kasomis?

Naudojuosi. Man taip patogiau, plius pats kontroliuoji ar tave neišdūrė,
ar užskaitė nuolaidą ir panašiai.

> Daryčiau tą tik tuo atveju, jei būtų didelė nuolaida už apsitarnavimą ir
> dirbimą kasininku.

Pagrindinis savitarnos kasos privalumas - laiko taupymas. Bet jis veikia
tik kai papildomai yra ir rankiniai skenavimo terminalai. T.y. skenuoji
pats prekes bevaikščiodamas po parduotuvę, o prie savitarnos kasos lieka
tik nuskenuoti nuolaidų kuponus ir susimokėti.

Lyg ir Lietuvoje jau kažkas žadėjo tai įgyvendinti, bet iki šiol
nemačiau. O gaila, nes labai patogus dalykas.