Tema: Re:truputi del xiaomi roboto pirkimo.
Autorius: aras
Data: 2017-12-07 15:11:37
"[mikro]" <msn@microsoft.com> Wrote in message:

> sveiki.
> https://siurblysrobotas.lt/siurblys-robotas/xiaomi-mi-2-roborock-siurblys-robotas/
> jusu manymu, kaina ok, ar biski per daug? visi verkia, kad biski sunku juos
> uzsisakyti ali ar dar kur. ir su muitais bybiene. kaip ten realiai, ar kas jau
> pirkotes antrosios revizijos ta xiaomi ir kiek finale gavosi? nes mastau, ar
> knistis su kinieciais, ar numoti ranka ir imti is cia ramia dusia

Dar pagalvok ar tikrai tau reikia tos antros versijos. As pats
 buvau uzsideges imti antra versija, nes labai imponavo plovimas.
 Tai kai suzinojau jog ten tik 150ml vandens tesipila tai ka jis
 ten gali isplauti su puses stiklines vandens? Rimtesni ilife po
 450 ar net 750ml talpina.
Visi kiti atnaujinimai tik kosmetiniai.
Pasiemiau pirmos kartos uz 350 ir nieko netruksta. Uz kainos
 skirtuma galiu pati kruciausia plaunanti ilife pasiimti ir dar
 liks. Ir siaip jei namie 2 aukstai tai geriau 2 prastesni
 siurbliai nei vienas geras.
Net neabejoju jog trecios kartos tures talpesni vandens
 rezervuara. Tik cia jau kitu kaledu laukti reikes.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/