Tema: Re: truputi del xiaomi roboto pirkimo.
Autorius: GazasDugnas
Data: 2017-12-07 18:18:05
sausi vasari tiketina jau turesiu europinus, su 2metu garantija ir kaina +-
kaip is kitaicu be pvm

palyginimui, dabar iki Kaledu atvaziuoja europiniai paspirtukai

MI scooter  Black    pardos kaina 399,99eur su pvm, newsam su siuntimu
380eur

"bezas"  wrote in message news:p0at7r$kga$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.12.07 9:51, [mikro] wrote:
> sveiki.
> https://siurblysrobotas.lt/siurblys-robotas/xiaomi-mi-2-roborock-siurblys-robotas/
> jusu manymu, kaina ok, ar biski per daug? visi verkia, kad biski sunku
> juos uzsisakyti ali ar dar kur. ir su muitais bybiene. kaip ten realiai,
> ar kas jau pirkotes antrosios revizijos ta xiaomi ir kiek finale gavosi?
> nes mastau, ar knistis su kinieciais, ar numoti ranka ir imti is cia ramia
> dusiaSmile

Nu jei reikia dabar tai kitos iseities neturi. Dabar ir pas kinus kainos
užlankstytos ir abejoju ar šiais metais ateis daugumoj tik preorders
arba kinai nutyli.
Jei gali palaukti tai koki vasari manau kainos visur tikrai pakris.
Aš pas juos xiaomi 1 modeli pirkau nes mano taip ir neatejo is kinu per
3 mėnesius. šiaip ne taip išsimušiau pinigus per paypal, kinas totalų
ignorą dėjęs. Tai nežinau ar rizikuočiau ant 500e su kinais juo labiau
jog jie katik išleisti tikrai bugų gali būti, bent su pirmu modeliu buvo
pas rusus skaitinėjau. Šiaip dar nulekia pas xiaomi tas laseris LDS tai
remontas labai labai nepigus - 30% siurblio kainos.