Tema: Re: šiukšlių maišai koridoriuje
Autorius: Darius
Data: 2009-06-10 09:05:42
Buna ivairiu variantu, panasi beda buvo ir man. Pastebejau kad kelinta kart
siuksliu maisas stovi laiptineje.
Karta nutariau pasiaiskint nes maisas gana smirdejo. Paskambinus i duris ir
pasakius apie siuksliu maisa, is kart seke seimininkes klausimas vaikui "
tai vistik siuksliu tu neinesei ?"
Kartais pasitaiko visokiu variantu ir pries kaska imantis reiktu
pasiaiskint.