Tema: Re: šiukšlių maišai koridoriuje
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-06-10 08:37:25
Tai cia dar karta irodo apie tatieciu nuosavybes supratima. Tautieciams
gyvenantiems daugiabutyje raudonos linijos baigiasi ties slenksciu, kai tuo
tarpu individualiu namu savininkams ties vartais. Pirmieji nereikalinga
slamsta (nenaudojamus baldus, duris, vazonikus) deda uz duru laiptineje, o
antrieji statybines siuksles krauna valdiskoje zemeje uz vartu. Ir cia nieko
nepakeisi tokie esame. Teko lankytis Baltarusijoje tai ten zmones siuksles
pila tiesiog laiptineje prie duru, o laiptines stiklus dazo skirtingais
piesiniais, ir kiekviena laiptine turi savo piesinius ir visa tai tam, kad
nevogtu. Nedaug mes skiriames nuo rytu kaimynu, bet labai stipriai nuo
vakaru kaimynu.