Tema: Re: SIP plokščių namai
Autorius: qwerty
Data: 2017-12-04 09:17:36
Tai vel netinkamas pavyzdys. 4 metai cia ne del klasikinio namo koncepcijos,
cia dazniausiai buna pinigu trukumo pasekme ir noras viska darytis paciam.
Pas mane klasikinis, muras pradejo kilti geguzes men., o siai dienai daline
apdaila. Ir tai kai kuriuos darbus dariausi pats - pamatukus pertvaroms,
lyginau / trombavau smeliuka pries betonavima ir kitu smulkmenu. Tik per
savo ziopluma / nezinojima per velai pradejau derint duju ivedima, tai dabar
siek tiek sustabde reikalus saltis.
Ir tai tikiuosi balandzio men jau gyvent.
Mano supratimu statant sau pusmecio skirtumas yra totaliai px.

"bezas"  wrote in message news:p02rgl$5t0$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.12.01 14:22, qwerty wrote:
> O tai kodel jei murinuka, tai vidury lauku ir su dideliu kreditu? Tesiant
> toliau, tai SIP vidury lauku ir uz dideli kredita isvis nesamone.
>
> Siaip esu klaisikinio namo salininkas ir man visada labai idomu kokiu
> priezasciu vedini zmones iesko kazko kito. Juk ne siaip smalsumas ir noras
> but kitokiu. Masina gali netradicine nusipirkt ir jei ka - parduosi ar
> sakysim turesi salyginai nedideli minusa. Bet blin nama statai ir nemanau,
> kad nori po keliu metu ieskotis kito, jei avantiura nepasiteisino.
>
> Tai kokios priezastys?
> [...]

pagrindinis kas vilioja tai laikas ir paprastumas. Kolkas nera planu iki
gyvenimo galo gyventi vienoj dezutej. Laikas tolygu sutaupyta daug nervu
razborkems su murziais ir laika galiu skirti savo maloniai veiklai.
Pažįstami statosi klasikinį namą jau ketvirtus metus nu kaip savo
gyvenimo reik nemylėti jog taip daryti.