Tema: Re: SIP plokščių namai
Autorius: bezas
Data: 2017-12-04 08:55:17
On 2017.12.01 14:22, qwerty wrote:
> O tai kodel jei murinuka, tai vidury lauku ir su dideliu kreditu?
> Tesiant toliau, tai SIP vidury lauku ir uz dideli kredita isvis nesamone.
>
> Siaip esu klaisikinio namo salininkas ir man visada labai idomu kokiu
> priezasciu vedini zmones iesko kazko kito. Juk ne siaip smalsumas ir
> noras but kitokiu. Masina gali netradicine nusipirkt ir jei ka -
> parduosi ar sakysim turesi salyginai nedideli minusa. Bet blin nama
> statai ir nemanau, kad nori po keliu metu ieskotis kito, jei avantiura
> nepasiteisino.
>
> Tai kokios priezastys?
> [...]

pagrindinis kas vilioja tai laikas ir paprastumas. Kolkas nera planu iki
gyvenimo galo gyventi vienoj dezutej. Laikas tolygu sutaupyta daug nervu
razborkems su murziais ir laika galiu skirti savo maloniai veiklai.
Pažįstami statosi klasikinį namą jau ketvirtus metus nu kaip savo
gyvenimo reik nemylėti jog taip daryti.