Tema: Re: SIP plokščių namai
Autorius: qwerty
Data: 2017-12-01 14:22:09
O tai kodel jei murinuka, tai vidury lauku ir su dideliu kreditu? Tesiant
toliau, tai SIP vidury lauku ir uz dideli kredita isvis nesamone.

Siaip esu klaisikinio namo salininkas ir man visada labai idomu kokiu
priezasciu vedini zmones iesko kazko kito. Juk ne siaip smalsumas ir noras
but kitokiu. Masina gali netradicine nusipirkt ir jei ka - parduosi ar
sakysim turesi salyginai nedideli minusa. Bet blin nama statai ir nemanau,
kad nori po keliu metu ieskotis kito, jei avantiura nepasiteisino.

Tai kokios priezastys?
Kaina? Kaip suprantu nebus didelio skirtumo. Ar klystu?
Laikas? Cia gal privalumas.
Eksploatacijos pigumas? Ar gali taip but?

Kaip matau is minusu yra garso izoliacija. Sitas dalykas man asmeniskai
pavyzdziui labai svarbus.

"bzik"  wrote in message news:ovrgpk$m0l$1@trimpas.omnitel.net...

visas gyvenimas rizika :)
avantiūros tiek pat, ką imt didelį kreditą ir lipdyt mūrinuką laukų vidury,
įsivaizduojant, kad jame gyvens vaikai ir anūkai

"qwerty"  wrote in message news:ovrevm$kgr$1@trimpas.omnitel.net...

O galit kas paaiskint motyvus tokiu avantiuru? Kokia prasme rizikuot statant
sau nama?

"Tomas"  wrote in message news:ovm7lh$k5r$1@trimpas.omnitel.net...

Subj. Gerai, blogai, gal kas statėtės ir gyvenat? Kokios patirtys?