Tema: Re: Profesionalus suktukas. Koks?
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-11-27 09:34:52
As sau va sita pasiemiau:
https://www.irankiai.lt/suktuvai-ir-greztuvai/akumuliatoriniai-suktuvai/suktuvas-greztuvas-metabo-bs-18-quick-li-18-v-2x2-0-ah-akum.html
tik buvo vasaris ir kaina nekaledine - 159 eurai, ne 229 kaip dabar :)
Neprofesionaliam naudojimui - man labai tinka. Tavo pasirinkto akumas
5.2Ah - nezinau kiek tokio reikia, as ir 2Ah nesugebu nusodint kol
antras pasikrauna, t.y. galima dirbt be sustojimo.
Tarp kitko - pasitikrink kainas, kad nebutu LT shopuose tikros
lietuviskos 'kaledos', t.y. +30% prie default kainos.