Tema: Re: Profesionalus suktukas. Koks?
Autorius: BigM
Data: 2017-11-26 18:28:22
On 2017-11-26 16:52, shadow wrote:
>     -nzn ar cia is bedos,bet ir Hilti prie isvardintu prideciau bei
> Panasonic su Milwaukee.
> Su salyga,jog dirbau su visais,tai mano eiliskumas po festool'o butu
> toks: Hilti,DeWalt,Metabo,Panasonic,Makita,Bosch,Milwaukee.
>     O siaip tai kiekvienam savo-skirtingom specializacijom galima
> labiausiai tinkanti iranki pritaikyti nepermokant. Todel skirtingiems
> meistrams patinka skirtingi irankiai. Jusu teise rinktis

Shadow, o Hitachi kur nors figūruoja tavo reitingo sąraše? :) visumoje
neblogus atsiliepimus teko skaityti.

Kadangi su įrankiais duonai neuždirbinėju, tai reikės riboti savo
žvilgsnį į high-end (Festool, Hilti) aparatus :)

Kas iš esmės lemia tavo sprendimą dėl tokio reitingo? pvz. DeWalt vs
Makita, lyginant tarkim gręžtuvus-suktuvus ir smūginius varžtų suktuvus?

Iš esmės kas mane domina:
- suktuvas-gręžtuvas (smūgio funkcija nėra būtina)
- smūginis varžtų suktuvas
- diskinis pjūklas
- tiesinis pjūklas
- siaurapjūklis

Suprantu, kad vienos ar kitos pozicijos įrankiai gali skirtingų
gamintojų būti geresni, bet kurio gamintojo įvardintų įrankių rinkinukas
galėtų būti optimalus?