Tema: Re: Profesionalus suktukas. Koks?
Autorius: BigM
Data: 2017-11-26 23:02:48
On 2017-11-26 21:46, shadow wrote:
> - suktuvas-gręžtuvas (smūgio funkcija nėra būtina)
> - smūginis varžtų suktuvas
> - diskinis pjūklas
> - tiesinis pjūklas
> - siaurapjūklis
>
>     -suktuvus aptarem.
> Impakta praktiskiau imti to paties gamintojo (sutaupysi)
> Diskiniai - labai panasaus lygio. DeWaltas man patiko,nors ir Makita bei
> Bosch ne ka prasciau. Niuansu yra,tik kazin ar jie esminiai.
> Tp ir su likusiais-geriau imti to paties gamintojo. Nors tiesinis man
> Makita be konkurencijos. Anksciau Milwaukee buvo rimti,dabar gerokai
> [...]

Supratau.
Žodžiu iš esmės kurio gamintojo rinkinio deal'ą geresnį gaunu, tą ir
imti :) skirtingų gamintojų maišyti nesinori dėl potencialaus
permokėjimo akumuliatoriams/pakrovėjui.

Metabo pažiūrėjau, turi kažką panašaus į Festool'o greitai
nuimamus-keičiamus priedus. Nuėmus patroną gauni suktuką, gali uždėti
kampiniam sukimui priedą ir pan...

https://www.stokker.lt/akumuliatorinis-suktuvasgreztuvas-sb-18-ltx-quick-52ah-metabo/678534878

Tik kad baisiai nepigus jis - pvz. Makita paimsi rinkinį iš dviejų ir
dar liks tugrikų kokiam papildomam įrankiui dasipirkt...

http://tulsana.lt/makita?product_id=7391

žodžiu, malonus galvos skausmas, o apsispręsti tai reik ryt-poryt :D