Tema: Re: Re:Kas suprantat apie plienus?
Autorius: sharkius
Data: 2017-11-25 23:42:50
"Lapinas" <vkh710@gmail.com> Wrote in message:
> nelinksta ir nenusilenkia skirtingos savokos.
> Siaip jau bbz apie kuria savoka autorius klausia, bet metalurgijoje desnis
> paprastas:
> kuo daugiau pliene anglies, tuo kietesnis lydinys tampa, kol is plieno
> pasidaro ketus (jei gerai atsimenu 1,2 proc anglies).
> Yr niuansu prie mazu anglies kiekiu, spyruoklinis plienas yra mazaanglis.
> Bet pagal autoriaus paklausima, lygtais reik ne spyruoklinio, o irankinio
> plieno.

Spyruoklinis spyruokliniui nelygu, cia daugiau tik toks liaudyje
 paplites pavadinimas, o markiu jo visokiu gi buna:) kaip pvz
 pabandyk linge palenkt biski daugiau nei jai priklauso, tiesiog
 nulush kaip koks ketus:), kai tuo tarpu spyryokliu buna tokiu,
 kad gali istiesint po to vel susukt, ir nelabai ten tos savybes
 pasikeis:)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/