Tema: Re:Kas suprantat apie plienus?
Autorius: sharkius
Data: 2017-11-25 14:26:34
E-Zyz <cust.software@gmail.com> Wrote in message:
> Sveiki druti,
>
>    Reikia 115mm ilgio ir 6mm diametro plieninio strypelio tokiam
> reikalui: jo galai remiasi i atramas, po 14mm is kiekvienos puses. Ant
> strypelio centro pakabinam ~150kg - 200kg. Reikia, kad nelinktu.
> Klausimas - kokio plieno markes ir kur man ieskoti, nes toks
> nerudijancio plieno nesusitvarko? Turiu nusipirkes titanini, bet
> neatrodo, kad nelinks, bet dar neisbandziau. 8mm diametro titaninis
> turetu buti gerai, bet estetiskai - nelabai. Turit minciu?

I zemes ukio technikos daliu parduotuve, klaust sieno vartytuvo
 nagu/spyruokliu/strypeliu ar kazkaip panasiai vadinas, storis
 kazkur 6-8 mm buna, sprindzio ilgio strypelio i spaustuva ikisus
 plaktuku palenkt neisein, kokia ten marke nzn, bet kirstukas
 iseina geras.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/