Tema: Re: Re:Kas suprantat apie plienus?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-11-25 17:45:40
nelinksta ir nenusilenkia skirtingos savokos.
Siaip jau bbz apie kuria savoka autorius klausia, bet metalurgijoje desnis
paprastas:
kuo daugiau pliene anglies, tuo kietesnis lydinys tampa, kol is plieno
pasidaro ketus (jei gerai atsimenu 1,2 proc anglies).
Yr niuansu prie mazu anglies kiekiu, spyruoklinis plienas yra mazaanglis.
Bet pagal autoriaus paklausima, lygtais reik ne spyruoklinio, o irankinio
plieno.