Tema: Re: Telia sviesolaidis
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-23 21:45:51
On 2017-11-22 20:49, meska wrote:
> Šiaip kaip suprantu patys TEO nelabai kasa, o samdo vykdytojus, tai
> priklauso kas darys.

Pas mane kai kasė apie 20-25 metrus, tai jų čia tiek suvažiavo, jog
atrodė dangoraižį tuoj greta statys :) Nes ir Telia, ir dujininkai, gal
dar kokie elektrikai, nes ten visi turi viską aprūvinti, jog kasti toje
vietoje galima :)

Kasė nelabai giliai. Gal metro nebuvo. Nors aš ten jiems virš galvų
nestovėjau ir netikrinau. Sklypo prieigose tai nelabai tvarkingai
sutvarkė, bet sklype tai ir trinkeles atgal sudėjo ir visas išgręžtas
skyles tvarkingai užlipdė :)

Proceso eigoje man kilo porą kartų mintis, jog gal tuo pačiu ir mano
papildomą kabelį paguldytų, jie kaip ir neprieštaravo, bet kur ten spėsi
kabelį surast :) Jų čia kieme gal 20 žmonių buvo, tai dirbo tokiu
greičiu, jog aš nespėjau ne susiorientuoti :]