Tema: Re:Telia sviesolaidis
Autorius: Kancler
Data: 2017-11-23 09:15:23
Man iki namo naudojo spec technika, ispradziu buvo atvaziave
 apkalbeti i kuria vieta paduos kabeli prie namo.
Padare viska gvarkingai. Tik kabelio padeti ir gyli nuotraukoje
 nurode neteisingai, kai vedziausi kanalizacija, puse dienos
 prasi... ieskodamas kabelio, poto spjovem ir kasem su
 traktoriuku, bet taip ir neradom kabelio :/ nors pagal nuotrauka
 jis turejo but ten kur kasem